Tuesday 27 December 2011

next step.....♥♥ BERTUNANG ♥♥

wut next????hikhikhik....
cm xcye je kan..2 mgu knl je da merisik...
xsmpat nk bcintan cintun pun ag...hehehe..
Ok..ary2 bese aku pn berlalu...prktikal la cm bese...
family aku n family die pn da bncang ble tarikh pertunangan kami...
TETTT!!aku tunang bulan 11.......
.tarikh tunang 29 Nov 2009..sempena ngn bufday die...
mse 2 aku pratikal pn xabes ag...so,mkne nye.....
dlm2 aku praktikal 2 aku tunangan owg la ek???
mmg tkejut la mber2 kolej aku kn...kuikuikui...
tup tup aku tunang ngn owg len...hahaha....
ade aku kisah????hehehe....

Ary ke ary kian b'lalu..chewahh....tkut ade..suke pn ade...
aku kenal die bln 7..nk tunang bln 11....hurmmm....
kowg ase ckup ke dlm mse 4 bulan tu utk mgenali seseorg???
xkan???tu la.....aku pn pk cmtu.....
tp xtaw la...npe kaki aku ringan je melangkah ke ari ptunangan aku tu..
perasaan suka tu ade la..cinta??aku pn xpasti...

                                 yeahhh!!!ary y di tgu2 sudah tiba!!!!
                                 jom pantau2 pic tunang aku ek...simple je..

ni pentas tunang aku.....black n white theme..... 

rasmi suda.......cop APIH!!hehehe


adat Kelantan....lelaki pn pakai cincin tunang gak.....

Tuan Mohd Hafiz  ♥♥   Nurul  Aida
so????  i'm TAKEN.....29 NOVEMBER 2009
                         
hehehe...jd tunang owang daa.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...