Monday 26 December 2011

PRACTICAL!!

oK!!!ni sambungan dr cinta monyet 2....

setelah menjanda apabila ditinggalkan oleh si monyet...
aku kini adalah SINGLE MINGLE...huhu...
aku tetap menjalani khdupan ku sperti ary2 bese...
mse 2 aku praktikal di FAMA Jerantut...
trase agak bebas la bile menjanda ni...
bebas utk bpakaian, bebas ke mne shj aku nk...
bebas bkawan dan bebas!!!yeahhh!!aku BEBAS!!haha

ok...ni antre pic yg aku smpt snap mse praktikal..bsme kak ana..
ble da mjnde ni kn...rmai la org y nk tackle2 aku..
4 ur information..kt FAMA tmpt aku prktikal 2..
ade beberape mamat y msih bujang trang tang tang!!
aku pgil dieorg 3 budak PRA..
mereka dikenali sbgai hanif, epul n apih..
c hanif n epul ni aku da mmg msk ngn pgai nakal dieorg..
mmg pantang tgk dak prktikal...msti nk kacau la..
tp y aku HERAN dan PELIKS...c APIH nie...
lalu depan aku lgsung xpndang...sombong lak 2...
xde pn nk tye aku ni dr kolej mne ke??
amek kos ape ke??
arghh!!die igt aku kesah??
tp tertanye2 gak aku..npe die xnk knl aku mcm staf2 len??
mgkin da ade awek kot....hurm.....

 to be continue....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...