Thursday 19 January 2012

rezeki ANAK....Alhamdullilah.....

ALHAMDULLILAH.....
akhirnye lulus gak permohonan bertukaran tempat bertugas suami aku...
ni la susahnye keje kerajaan kan???mmg best....
tp ble kita dpt kt tempat y bukan tempat asal kite...2 y xbest..
ape2 pun kita xblh slhkan sesiapa..dah rezeki n ketentuan Tuhan kan??

suami aku y dr KELATE tu dpt keje kt JERANTUT npe taw??
Tuhan da takdirkan die supaya bertemu JODOH dlu kt jerantut...
sape jodoh Hafiz tu?????of coz la AKU!!!!hehehe...
see...da lme die mntak tukar taw...die kawen ngn aku n dpt ank....
then, permohonan pertukaran die utk balik negeri die pn LULUS!!
uolls see!!!see!!!bez kan ketentuan dari NYA!!!

ramai y tnye aku nak ke aku duduk kt kelantan??
bersedia ke aku ngn cara hidup org kt sne???makanan dieorg??
hurmm.......ape pn org ckp......aku xkisah....
bg aku yg penting skang BALQIS......
sampai ble aku nk bjauhan dgn die??anak aku........
tak sanggup da nk menitiskan airmata ni ary2 sbb rndu kt balqis..
aku nk anak aku mbesarkan kt depan mata aku...
nk bg kasih syg y spnuhnya....nak jd ibu y baik...


bila aku buka sampul surat permohonan pertukaran 2...aty aku bedebar2...
Ya Allah ape isi dlm surat ni??ari2 aku bdoa suami aku dpt bertuka..
bila aku baca surat 2....Ya Allah, aku rase mcm mmpi......
menitis air mata aku wehhh!!!sentap skejap.....hahaha...
ape2 pun aku bersyukur sgt2 n terhutang budi kpd kawan dan bos FAMA yg sehabis daya tolong dlm urusan permohonan pertukaran Hafiz ke Kelantan....

macam mimpi kan....
aku harap kehidupan aku akn bertambah baik di kelantan..
AMIN......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...