Wednesday 25 January 2012

sesi KEMAS MENGEMAS umah!!!huh...=='



ARGHHH!!!perkara y paling2 aku perit n malas nak wt...
actually,  aku ni bukan la pemalas org nye...rajin ank cik ros ni taw...
tp kalau da kne kemas 1 uma utk pindah randah ni yg aku perit nye.....
bapak la banyak nye kan!!!!!huh!!mmg memenatkan la!!!
macam2 nk kne wt...cabut ken lagsir....cabut katil...pinggan mangkuk!!
yg paling aku perit nye..kain baju aku....baju pki ary2 da 1 almari...
belum masuk baju kurung lg...ehhh,belum masuk baju aku nk pki g jalan2.....
ehhh..belum masuk baju laki aku ag......ade ag!!!baju anak aku lg....
haaaaa.........semput lagi!!!!!(bak kata SEPAH) huhu....

ok.....xpe la AIDA...da naseb engkau kan....
terima je la seadanye....wt la seme tu slow2 ok....
biar agak2 sampai ko pengsan!!!!huhu....
ni la tanggungjawab sorg isteri dan ibu......pasrah je la kan....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...